E-mail marketing blog

Prednosti iMailerja pred klasičnimi email odjemalci (Outlook)

9. maj 2009

Se sprašujete čemu ne bi za pošiljanje masovnih marketinških sporočil raje uporabljali klasične poštne odjemalce kot je Microsoftov Outlook? V naslednji objavi vam želimo predstaviti prednosti iMailerja pred tovrstnimi programi, ki ne morejo namestiti specializiranega orodja kot je iMailer.

Sestavljanje e-mail sporočil:

  • Pri uporabi iMailerja znanje HTML jezika ni potrebno. Za oblikovanje kompleksnejših e-mail predlog je pri uporabi klasičnih programov, kot je recimo Outlook, tako znanje priporocljivo saj je oblikovanje sporočil prek vmesnika tam omejeno predvsem na oblikovanje besedila. Z iMailerjem poleg besedila, elegantno urejate tudi celoten izgled kompleksnih sporočil zato so vaši oglasi vidno profesionalnejši.
  • E-mail sporočila zgrajena z iMailerjem se konsistentno prikazujejo med različnimi poštnimi odjemalci. HTML sporočila zgrajena v klasičnih odjemalcih vam tega zagotovila ne dajejo.
  • Vsako sporočilo zgrajeno z iMailerjem lahko vsebuje tudi "tekstovno različico" sporočila, za tiste, ki med pošto ne morejo ali ne želijo prejemati oblikovanih, slikovnih HTML sporočil.
  • iMailer nudi dokumentirano pomoč za sestavljanje sporočil.
  • Ekipa iMailerja vam nudi pomoč in podporo.

Zbiranje naslovnikov:

iMailer avtomatično upravlja s prijavami in odjavami na vaše e-mail kampanje. Naslovnike lahko uvozite iz obstoječe baze, jih vpisujete in grupirate ročno ali pa na spletu objavite prijavni obrazec, kjer se vaše stranke lahko prijavijo same. Z zakonom predvidena odjava je pravtako povsem avtomatizirana. Pri klasičnih odjemalcih bi vse to morali storiti in vse spremembe voditi sami, kar zahteva ogromno časa, zbranosti in preverjanja morebitnih napak.

Pošiljanje sporočil:

  • S klasičnimi poštnimi odjemalci je običajno potrebno pošiljati soročila posamezno ali v manjših kvotah sicer nam poštni strežniki lahko preprečijo masovnega pošiljanje in vaša sporočila označijo kot spam. iMailer vse to stori avtomatično.
  • Slike v sporočilih iMailer ne pošilja skupaj s sporočilom, zato so sporočila poslana in prejeta hitreje. Prejemnik slike vidi, ko sporočilo prejme, saj se ob pregledu naložijo s pomožnega serverja. Tak pristop je prijaznejši predvsem za prejemnika, saj so naša sporočila hitro prejeta in ga s tem ne obremenjujejo prejemnika. V primeru Outlooka, bi slike morali vključiti v sporočilo (kar bi pošiljanje zelo upočasnilo) ali pa bi slike morali vsakič sami namestiti na lasten strežnik.
  • iMailer omogoča pošiljanje z zamikom, ob izbranem datumu in času, ko smo recimo na dopustu. Vedno lahko dostopamo do poročil, ki nas opozorijo na morebitne napake.

Dostopnost:

  • iMailer je spletna storitev in je zato dostopen povsod, vključno z vsem delom ki ste ga že vložili v oblikovanje sporočil. Ni potrebno da imate ob sebi računalnik s katerim ste oblikovali sporočila, saj je celotrno delo shranjeno in dostopno prek spleta.
  • iMailer ob pošiljanju ustvari spletno različico sporočila, ki jo prejemniki lahko pogledajo če naletijo na težave s prikazom sporočila v poštnem odjemalcu. Te možnosti klasični programi za pošiljanje sporočil ne morejo zagotoviti.

Analiza kampanj:

  • Pri sporočilih poslanih z iMailerjem vedno natančno vemo kdo je sporočilo prejel in zakaj morda kdo ne, saj iMailer vodi statistiko vseh poslanih sporočil.
  • iMailer omogoča prikaz statistik ogledov sporočil po prejemu. Tega vam klasični odjemalci ne morejo nuditi.
  • iMailer nudi statistike klikov na povezave v poslanih sporočilih.

Še vedno mislite, da je vaše oglaševanje varno prepustiti orodju, ki ni namenjeno email marketingu? Se želite prepustiti naključju? Sigurno ne. Vabimo vas, da brezplačno preizkusite iMailer in se prepričate sami. Pošljite zahtevo za brezplačno predstavitev!

Prijava

Hitri kontakti

Oddaljena pomoč

Reklamna sporočila:

Brezplačna demonstracija