Primeri uporabe iMailerja

Email marketing za gledališča in kinematografe

januar 2013

Kako si lahko gledališča in kinematografi pomagajo z email marketingom?

  • Redno, brez napora in na nevsiljiv način občinstvo seznanjate s programom in pošiljajte vsebine, ki so s programom povezane. S tem boste opozorili nase in zagotovili, da se bodo prejemniki sporočil večkrat spomnili in odzvali na vas in vaš program.
  • Pripomorete, da bodo predstave bolj obiskane. Ne dovolite, da bi obisk upadel zaradi slabe seznanjenosti publike s programom.
  • Obveščajte medije o svojem programu in s tem povečajte svojo pojavnost v medijih.
  • Storitev uporabljate za interno obveščanje in koordinacijo sodelavcev.
  • Povečajte obisk svojih spletnih strani. V sporočilih ponudite povzetke vsebin (npr. recenzij) s povezavami do celotnih člankov na vaših spletnih straneh.

Kaj je lahko vsebina elektronskih sporočil, ki jih pošiljajo gledališča in kinematografi?

  • napoved predstav/programa
  • predstavitev abonmajev, ugodnosti
  • recenzije prihajajočih in preteklih predstav
  • novice iz filmskega/gledališkega zakulisja
  • napoved dogodkov v filmskem svetu
  • napoved dogodkov v filmskem/gledališkem svetu
  • napoved ostalih dogodkov
  • akcijse ponudbe

Kako pogosto lahko pošiljate obvestila?

  • tedenske/mesečne napovedi programa
  • najave nove predstave oz. recenzije po premieri
  • sezonsko ob abonmajih
  • ob pomembnejših družabnih dogodkih

Kako lahko gledališča in kinematografi zbirajo e-mail naslove?

  • obiskovalci predstav izpolnijo prijavnice na kraju dogodka
  • interesenti se prijavijo preko obrazca na vaši spletni strani. Postopek je nezahteven in avtomatiziran

Katere so prednosti gledališč in kinematografov v primerjavi z ostalimi subjekti?

  • preprosto zbiranje elektronskih naslovov
  • kvaliteta zbranih e-mail naslovov, saj so obiskovalci predstav zainteresirani v tematiko vaših sporočil
  • širna publika
  • z opozarjanjem nase in na svoj program pospešite obisk predstav
  • širok spekter vsebin, ki jih lahko pošiljate
  • malo odjav od prejemanja elektronskih sporočil zaradi nevtralne/informativne vsebine

Prijava

Hitri kontakti

Oddaljena pomoč

Reklamna sporočila:

Brezplačna demonstracija