Primeri uporabe iMailerja

Email marketing za knjigarne in založbe

april 2013

Kako si lahko knjigarna ali založba pomaga z email marktingom?

  • Nevsiljivo, redno in na preprost način kupce seznanjate s svojo ponudbo. Predvsem z novostmi, akcijami, popusti.
  • S pošiljanjem intervjujev, recenzij,.. pridobite bolje informirane kupce.
  • Pripomorete, da bodo dogodki, ki jih organizirate ob predstavitvah, izzidih, bolje obiskani. Večkrat so dogodki s sicer kvalitetno vsebino slabo obiskani prav zaradi slabe obveščenosti javnosti.
  • Kupcem približate in bolje predstavite svoje zvestobne programe.
  • Posledica je boljša obiskanost spletnih strani.

Kaj je lahko vsebina elektronskih sporočil, ki jih pošilja knjigarna ali založba?

  • novosti v knjigarnah, založbah
  • akcije, popusti, nagrade
  • članki, recenzije, intervjuji
  • aktualne novice, obvestila
  • napoved dogodkov
  • najbolj brane knjige, CD-ji...

Kako pogosto lahko pošiljate obvestila?

  • tedensko: aktualne akcije, popuste, aktualna obvestila, napoved dogodkov
  • mesečno: najbolj brane knjige v mesecu, novosti na knjižnih policah, povezave na članke, recenzije in intervjuje (kar vam lahko dodatno pomaga povečati obisk vaših spletnih straneh)

Kako lahko v knjigarnah ali založbah zbirate email naslove?

  • ob nakupu
  • ob včlanitvi v zvestobni program
  • ob obisku knjigarne ali založbe
  • ob obisku dogodkov
  • prek spletnega obrazca na strani knjigarne ali založbe, ki postopek prijave povsem avtomatizira in poenostavi

Katere so prednosti knjigarn ali založb v primerjavi z ostalimi subjekti?

  • segmentirana ciljna populacija
  • boljša kvaliteta zbranih email naslovov, saj so naslovi kupcev oz. udeležencev dogodkov
  • prejemniki radi berejo vsebine, ki jih pošilja knjigarna ali založba, saj jim pošilja koristne vsebine iz področja njihovega ljubiteljstva (branje knjig, poslušanje glasbe, ...)
  • velik nabor kakovostnih vsebin, ki jih lahko knjigarna ali založba pošilja

Prijava

Hitri kontakti

Oddaljena pomoč

Reklamna sporočila:

Brezplačna demonstracija