Primeri uporabe iMailerja

Email marketing za občine

junij 2012

Kako si lahko občina pomaga z email marketingom?

  • Nevsiljivo, redno in na preprost način občane in novinarje seznanjate z novostmi in pomembnimi obvestili. Občane boste s tem pogosteje opozorili nase in spodbudili aktivnejše sodelovanje.
  • Pripomorete, da bodo občinski dogodki bolje obiskani. Večkrat so dogodki s kvalitetno vsebino slabo obiskani zaradi slabe seznanjenosti javnosti z dogajanjem v občini.
  • Storitev uporabljate za interno obveščanje sodelavcev, razpošiljanje zapisnikov, sklepov...
  • Sodelavcem in ostalim interesentom pošiljate povzetke medijev o občinskih zadevah.
  • Končni rezultat bodo bolje informirani občani in sodelavci.
  • Bolje informirani občani pa sčasoma začnejo čutiti večjo pripadnost in postanejo bolj aktivni.
  • Z vsem tem, pogosto in ugodno, pripomorete tudi k boljši obiskanosti vaših spletnih strani.

Kaj je lahko vsebina elektronskih sporočil, ki jih pošilja občina?

  • lokalne novice
  • obvestila in opozorila
  • napoved dogodkov
  • interna komunikacija (obveščanje, zapisniki...)
  • povzetki iz medijev
  • nagovori, pozivi, razpisi

Kako pogosto lahko pošiljate obvestila?

  • tedensko/mesečno: aktualne novice in tedenski napoved dogodkov
  • po sejah: zapisniki, povzetki, sklepi...
  • obvestila ob spremembi zakonodaje
  • ob pomembnejših prireditvah in dogodkih
  • ob nevarnostih, okvarah, zaporah

Kako lahko občina zbira email naslove?

  • ob obisku občine, občan izpolni prijavnico
  • prek spletnega obrazca na spletni strani občine, ki postopek prijave povsem avtomatizira in poenostavi
  • interni seznam sodelavcev
  • lokalni mediji, novinarji
  • zainteresirani ob obisku dogodkov

Katere so prednosti občine v primerjavi z ostalimi subjekti?

  • preprosto zbiranje elektronskih naslovov
  • kvaliteta zbranih e-mail naslovov, saj so naslovi zainteresiranih občanov oz. udeležencev dogodkov, novinarjev, ki jim informacije koristijo
  • številčna potencialna baza prejmenikov
  • s povzemanjem dogodkov svoje naročnike na enostaven način spodbudite v spremljanje občinskih tematik in spodbujate participacijo
  • velik nabor vsebin, ki jih lahko občina pošilja
  • malo odjav od prejemanja elektronskih sporočil zaradi nevtralne/nekomercialne, informativne vsebine

Prijava

Hitri kontakti

Oddaljena pomoč

Reklamna sporočila:

Brezplačna demonstracija